reede, 6. november 2015

Mis juhtus Tinyga?

Juhtus see, et uurisin ja puurisin teda täna. Tegin hambatiku test, kas ikka on vaja kasta või pole. Hambatiku test näitas, et nagu võiks. Näppu põhja toppides aga tundus, et põhi on ikka läbi märg. Selle kallutamise ja solgutamise peale kukkus aga taim üldse potist välja. Ja mis välja tuli. Muidugi on põhi läbimärg, kui seal põhjas juuri pole. Mul käis kohe kuum jutt kõhust läbi, sest vettinud substraat tähendab orhideekasvatajale ainult ühte - MÄDANENUD JUURI!!

Minu õnneks, mädanenud juuri polnud. Suurest paanikast ei saanud ma mahti mitte ühtegi pilti teha. Seega seekord tuleb leppida sõnadega. Ühesõnaga, juurestikus oli kõik enamvähem. Juuri oli endiselt küll väga vähe, uutel bulbidel olid juured hästi lühikesed, aga aktiivsed, seega sai kiiresti taim pandud laia madalasse potti ainult niiske samblaga.

Mis puudutab Tiny õitsemisi, siis ka praegu on tal pooleli kuue õievarre meisterdamine. Küll aga antud olukorda arvestades, loodan, et ta seiskab nende moodustamise ning ootab kevadeni, need varred kärbuvad või kui muu ei aita siis pean nad ise tal maha lõikama. Kõik ainult selle nimel, et ta mul ise ellu jääks.

Taime üldseisundi üle ei saa ma loomulikult kurta. Kõik bulbid on ilusad ja prisked, kuskilt otsast ei andnud ta märku, et juuri nagu pole. Samas eks see ole suurte põõsaste viga, nad kasvavad ilmselt valdavalt üksteise arvelt. Lõpmatuseni see aga ju kesta ei saa.

Hoian edaspidiste arengutega kindlasti kursis. Samas enne kevadet ma teda seal samblas torkima ei hakka (kui midagi drastilist ei juhtu, mida ma ei usu).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar