kolmapäev, 18. november 2015

Katleia beebi

Päästetud katleia on praegusel hetkel mu täielik lemmik. Ta on nii ilusti ja tublisti kasvanud, et tänu temale olen ma hakanud jälle katleiadesse uskuma. Varem ei saanud kuidagi aru, kuidas inimesed räägivad, et katleiad on nii lihtsad kasvatada. No kust otsast, ei idane ei mädane, aga nüüd. Oh rõõmu :)


Kui paar nädalat tagasi sai kirjutatud postitus katleiade (ma ei tea, miks ma tahan kirjutada koguaeg kätleiad, võib-olla peakski neid siin blogis nii kutsuma hakkama hehe) edasiminekutest, siis selle 10 päevaga on näha olulisi muutusi. Küll lehtede kaenlas uinuvad pungakesed on endiselt uinuvad, aga selle eest kasvavad pojad ja juured.

Selle pisikese päästetud katleiaga juhtus mõned päevad tagasi õnnetus, kukkus kogu kupatusega alla, sest vanda juured jäid ta külge kinni ja tirisid alla. Minu suur hirm oli, et nüüd ta järab oma kasvu suurest šokist seisma ja halvemal juhul kuivatab nii taimekese kui juured, aga ei, kasvamist on iga päevaga näha.

Teine pungake on veel väga pisike, et pilti teha, aga selle eest ilusti lillakas-punane, seega tundub, et mingi kasvutegevus seal ikka toimub ja beebi hakkab varsti pikkust viskama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar