kolmapäev, 25. november 2015

Currlini tellimus

Novembri alguses tegin Currlinist tellimuse, mis sel korral ei pühendanud endas ühtegi taime. Selle eest aga vajalikke tarvikuid.

Nimelt sai minu valikuks viis kandilist potti, mis on 7sentimeetrise diameetriga.

Viis potti, diameetriga 8 sentimeetrit

ning viis potti 11sentimeetrise diameetriga


Põhjus, miks korraga nii palju potte tellitud sai, on see, et nii pisikesi potte pole mina Tartus veel kuskil kohanud. Samas on viimasel ajal mu kollektsiooni ilmunud taimed, kes vajavad tillukesti potti. Olen küll üritanud neid kuidagi suurde potti panna nii, et nad on poole poti peal oma substraadiga koos, aga taimel pole nii kohe üldse mõnus olla, poti ääred on koguaeg vastu lehti. Lisaks on boonuseks muidugi ka see, et nad on läbipaistvad. Jah, väikseid potte on, aga nad on läbipaistmatud. Mina aga olen kontrollifriik ja ma pean alati nägema, millega mu lillekeste juured tegelevad. Üks potikene on juba praegu broneeritud nimelt peab kevadel uue potikese saama catasetum. 

Potid polnud ainsad mis sellesse tellimusse kuulusid. Nimelt sai mul just eelmisel nädalavahetusel otsa väetis ja milline oli mu rõõm, kui meenus, et väetis on ju juba minu poole teel. Homme saab väetis kohe ära proovitud. Kõik seda väetist kiidavad, loodan, et ei pea pettuma.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar