reede, 9. oktoober 2015

Colmanara (Jungle Monarch vist)

Emotsiooniostud on ühed jubedad ostud. Eile Bauhofis käies küsis vanaisa, et kas ma endale ei leidnudki midagi, läksime siis selle kurjast orhideede laua juurde ja minu juurde tuli järjekordselt üks Colmanara. Loomulikult müügil cambria nime all, seega nimi pole kindlasti mitte kivisse raiutud, vaid pigem guugelduse tulemus, mis võib vabalt vale olla.


Nüüd on vahepeal tulemas üks pikk kuu, mil ma enamike oma taimede juurest eemal olen sunnitud olema, siis tuli uus Colmanara ka ümber istutada. Just sellel kaalutulusel, et kui ma tagasi koju tulen, oleks ta mul ikka veel elu ja tervise juures, mitte vettinud sambla tõttu oma otsa leidnud.

Juurepundar oli kena, oi kui kena. Ära ei lõiganud midagi. Sambla nokkisin hoolega välja ja üritasin ta siis uude potti suruda.



Siske ta siis sai. Loodame, et väga palju jama sellest istutamisest ei tulnud ja õitseb ja rõõmustab koduseid kenasti veel sel ajal, kui ma eemal olen. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar