neljapäev, 29. oktoober 2015

Appi, me saame lapse ehk Vandal ja Tolumnial on pojad

Suur oli minu üllatus, kui hakkasin täna oma valget Vandat vanni viima ja märkasin, et korvi ääre juures on kahtlaselt väikesed lehed võrreldes ülejäänud taimega. No ikka päris tillukesed kohe. Hakkasin veidi urgitsema ja lähemalt uurima ja mis selgus, seal tundub olevat üks pisike taimeke, kes kasvatab lehti. Huvitav, kas ma peaks nüüd midagi tegema või ei peaks? Kuidas nad kahekesi sinna korvi üldse ära mahuvad? Kas teine taim äkki ei saagi piisavalt ruumi seal ja hoopis hukkub?



Ja Tolumnia. Esimene minu juures kasvanud poeg on kenasti arenenud, aga nüüd veidi aega tagasi märkasin potisisu inspekteerides, et keegi üritab kasvada pea alaspidi. Tore ta ju muidugi on, et üldse kasvab, aga kuidas ma küll peaks temaga nüüd edasi toimima. Kastmine käib ju nö uputamise meetodil, üle päeva/iga päev veidikeseks vette ja taas rippuma. Seega on pojakene koguaeg kastmise ajal vee all, ilmselt see talle hästi ei mõju. Proovisin üks päev ka korvi ülemisest osast läheneda, aga pott on nii täis teisi taimi, et ülevalt poolt seda pisikest kodanikku ei näegi. Eks me näe, kuhu see beebindus siis välja jõuab. 


1 kommentaar:

  1. Ma pole varem sellist asja näinudki, et mõnel kasvab poeg alaspidi. :) Aga ma olen kuulnud ainult õievarte kohta, et kasvatavad õievarre läbi substraadi., aga poegade kohta mitte. :)

    VastaKustuta