pühapäev, 1. mai 2016

Maxillaria tenuifolia

Eelmise kuu keskel tegin ühistellimuse kaudu tellimuse Lucke e-poest ning eile 30.04 sain oma üheainsa tellitud taime ka kätte. 

Tellitud taimeks osutus sel korral Maxillaria tenuifolia või kui kasutada ingliskeelse rahvapärase nimetuse otsetõlget, siis kookosorhidee. Antud taim on oma inglise keelse nime saanud oma õite erilise kookose lõhna tõttu. Lõhnavaid orhideesid on teatavastu ju palju, kuid minu jaoks on alati väga keeruline lõhna defineerida. Enamasti piirdub minu lõhna kirjeldamine fraasiga lillelõhn - olgu see siis mis ta on. Hais ja lehk muidugi kõrvale jätta. Kui nüüd eelnev lühidalt kokku võtta, siis tellisin ma selle taime just nimelt lõhna pärast, minu pärast võiks mul kõik asjad kookose järgi lõhnata. 

Taim on üle ootuste suur, ma ei oleks uskunud, et mul õnnestub nii kogukas taim saada (hinnaks peaaegu 15€). 


Järgmisel pildil on talle kõrvale sätitud suur promenaea põõsas, ehk annab veidi suurusest ka aimu.





Kõige vahvam selle taime juures on vast tema kasvumuster. Uued bulbid kasvavad vana kõrvalt kõrgusesse ja seda kohe märgatavalt. 

Rõõmsat kooskasvamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar