reede, 22. jaanuar 2016

Eksperiment: kärbsepüünis I

Pealkiri sai küll juba ehk uudishimu äratav, jutt aga poole igavam. Algatuseks siis veidi sellest miks. Varasügisel või oli see hoopis augustis, käisin Mileedi Tõrvandi laos kolamas ja silma jäi punt riputatavaid klaasanumaid, millel oli auguke küljepeal. Koheselt meenusid mulle pildid Pinterestist, kus sellistes anumates kasvavad erinevad lihasööjad taimed.

https://www.pinterest.com/pin/535013630708953109/
https://www.pinterest.com/pin/278660295670212463/
https://www.pinterest.com/pin/310748443011165696/





Saite nüüd väheke aimu, mida ma silmas pidasin. Lisaks silmailule ja uudishimule, kas tõesti on nii võimalik, polegi ammu ühegi eksperimendiga tegelenud. Niisiis käisin täna taaskord Mileedis, kus muuhulgas jäi väga mõistliku hinnaga (11€) silma mitmeid veenuskingi (õitsevaid) ja ka ääretult kena ludiisia (4€). 




Selline mu kerake siis välja näeb. Avause suurus on ~7cm, seega küllaltki suur. Riputamise aas tundub küllaltki õrn, seega ma ei ole päris kindel, kas ma julgen teda selle abil üles riputada, võib-olla peaksin makrameed õppima ja midagi talle ümber tegema. Ei oska veel öelda. 

Taime ma talle veel sisse ei saanud. Nagu alati, kui midagi on otsekohe vaja, siis seda pole. Minu arust on kõik kohad alati neid kärbsepüüniseid täis, aga nii palju kui täna ringi sõitsin, mitte ühtegi ei jäänud silma. Ju siis ei olnud veel nii kiiresti vaja. Aga selline plaan mul siis on.

Eks ma kanna jälle, ette kui midagi toimuma hakkab (loe kärbsepüünise leian :D ). 

Seniks aga rõõmsat kooskasvamist! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar