reede, 5. veebruar 2016

Vanilla

Andke mulle andeks pauside eest, mis postituste vahele üha tihemini tekivad. Eksamid võtavad oma aja. Küll aga proovin nüüd kiiresti rääkida ära jutu oma ühest värskeimast sõbrast vanillast.

Üks tore lugeja loovutas mulle nimelt eelmisel nädalavahetusel (31.01) oma pisikese vanilla taime, põhjuseks peamiselt ajanappus. Kuna ma viimasel ajal olen üha enam ennast harjutanud mõttega, et tegelikult oleks ju päris vahva teda ise ka kasvatada ja olen isegi spetsiaalselt erinevaid lillepoode läbi sõitnud, paraku aga pole leidnud mida otsin, siis olin loomulikult kahe käe (ja ka jalaga) selle loovutuse poolt.




Selline pisike ta siis on. Esimeselt pildilt on veidi ka näha, et varre tipp on veidi kuivanud. Tänaseks olen kuivanud osa eemaldanud ja loodan parimat. Pott tundub tal olevat umbes 9cm diameetriga. Täpset nime samuti öelda ei oska, küll aga tundub (ja tundub ka kõhutundele), et tegemist võiks olla Vanilla planifoliaga,samas ega teadmatus rõõmu taimest ei vähenda.

Ega mul rohkem midagi tema kohta veel öelda ei olegi. Nädalakese oleme koos kasvanud ja kumbki nuttes ära pole jooksnud (veel), seega võiks asi nagu toimida. :) Otseselt mingit edasiminekut sellise lühikese ajaga näinud pole, aga küllap kevade poole see muutub.

Igasugused nipid vanillaga kooskasvamiseks ja isiklikud kogemused on alati teretulnud!

Rõõmsat kooskasvamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar