laupäev, 12. detsember 2015

Encyclia ciliare

Mäletate seda toredat septembripäeva, kui ma läksin kingi ostma? Mina küll mäletan, see oleks nagu eile olnud. Ma küll ei mäleta, seda protsessi, aga ma mäletan emotsiooni, millega ma koju jõudsin ja asusin ümberistutama.

Ühesõnaga, see tore Encyclia ciliare (või Epidendrum ciliare - kirjandus annab nii palju erinevat infot, kui kellelgi on täpsemaid andmeid, võib mind alati informeerida), kes pole terve selle aja õieti mitte midagi teinud, välja arvatud avanud kolm oma arengujärgus olnud bulbi, on nüüd kasvatamas uut tütartaime. Jeii. Ma küll koguaeg käin neid kõige värskemaid taimekesi uudistamas, et äkki ikka tuleb õisi ka, aga ilmselt mitte. Paraku ei ole ma tema kohta eriti spetsiifilist infot saanud, aga seni ma oma katsetamistega teda ära tapnud pole.



Natukene hooldusest, mida ta seni saanud on. Vett talvisel perioodil keskmiselt üle nädala, igal teisel kastmisel väetis. Õhuniiskus jääb 44-55% vahele. Taim saab lisavalgust (lamp põleb ~12h päevas).

Praeguseks siis nii palju. :)
Jätkuvalt rahulikku jõuluaega!

4 kommentaari:

  1. Väga laheda õiega :) Põnev!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ootan ka väga, millal ta ükskord õitsema mul hakkab. Guugelduste järgi tundub väga põnev olevat. Kui ka veel lõhnaks - milline luksus :)

      Kustuta
  2. Ma tellisin suvel Encyclia cordigera, saabus õiega. Lõhnas nagu šokolaad :)Guugle ütleb, et E.ciliare on ka lõhnav.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis on mida oodata :P loodetavasti on E.ciliare lõhn ka meeldiv, muidu tuleb endal välja kolida. :D

      Kustuta