laupäev, 1. august 2015

Dendrobium nobile (valge) beebid

Ma pean kohe tunnistama, et dendrobium (Dendrobium nobile) ei ole mu kõige õnnestunum orhidee. Kuidagi me ei klapi. Jah, õitsenud ta mul on, uusi taimi kasvatab ka, kuid ilmselt liigsest soojast, peamiselt vaid keikisid. Kuna vana taim oli muutunud juba jubedaks rootsuks ja kuidagi ma teda enam oma aknalaua hoida ei tahtnud (lehtedeta ja kortsus vars), siis võtsin tal olemasolevad keikid ära, olgugi et juured olid vaid 1-2mm pikkused. Panin beebid samblasse kosuma. Nüüd on sellestki juba möödas ligi kuu ja otsustasin kahe erineva poti nobile beebid ühte potti turbasamblasse. Juuri on neil kõigil, kuid mitte piisavalt, et veel substraati istutada ja kui ma nüüd aus olen, siis mulle isegi meeldib turbasammal kasvualusena. Pilt beebidest ka. Sellised nägid välja kõige pisemad nobile-beebid, kui nad samblasse said.
Tänaseks on taimed aga tunduvalt kosunud ja selline on nende uus pesitsuspaik vähemalt mõneks ajaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar