kolmapäev, 27. aprill 2016

Bauhofi katleia istutamine

Katleia viskas nädalavahetusel oma õied maha ja nagu alati, siis istutasin ta ümber. Mulle lihtsalt meeldib kui mul on asjadest ülevaade. Jah, paljud seda ei tee ja kõik on väga hästi, aga ma olen kontrollifriik. Ma tunnen end paremini, kui kontroll on minu käes. Ühesõnaga, istutasin ta siis eile 26.04 ümber.




Vaatepilt oli kõike muud kui ilus. Potti pealt vaadetes oleks oodanud ilusama vaadet, aga mis teha.


Juured, mis elusad olid, olid imepeenikesed. Me ju kujutame kõik ette, millised võiksid olla terve ja tugeva katleia juured, need, mis pildilt vastu vaatavad, on pigem oma olemuses kahtleva ontsiidiumi juured.

Substraadist puhastatuna jäi selline pilt.


Ning pärast enamiku sambla ja surnud juurte (õigem oleks öelda niitide) eemaldamist jäi järgi selline taim.


Olukord päris lootusetu ei ole, on hullematki nähtud. Taim ise on tugev, kõige nooremad bulbid on suured ja paksud, mis annab veidikenegi lootust, et tal on jõudu edasi minna. Positiivsemalt poolelt nii palju, et kogu selle protsessi käigus märkasin 4-5 uut arenevat bulbi. Hoiame nüüd kõik hinge kinni ka palume rohekõiksust.

Rõõmsat kooskasvamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar