pühapäev, 15. november 2015

Kuuking semi-hüdros

Semi-hüdro on minu jaoks täiesti tume maa. Jah, olen näinud videosid, kus inimesed kasvatavad oma taimi sel viisil, kuid mina olen siiani olnud ikka ainult turbasambla austaja. Täna aga juhtus see, et tuli teha valik kas taim või proovida kätt semi-hüdroga. Nii ma siis selle kasuks otsustasin. 
Taustalugu ka, nimelt on mul olnud 2-3 aastat üks kuuking kes on alati olnud oma lehtede poolest eriline. Selline veidi krussis ja kortsus lehtedega. Igaüks ütleks, et loomulikult ta on janus ja juured korrast ära. Suvel istutasin ta ümber, juured olid ilusad, kuna asi ikka paremaks pole läinud, siis täna otsustasin teda veidi rapsida ja vaadata, mis toimub. Nojah, vaatasin küll, aga midagi ei näinud. Lihtsalt selle pärast, et seal polnud midagi. 

Tõenäoliselt on sellel taimel ka mingi muu viga küljes, miks ta selline krussis on, ja võib-olla ka selle pärast ei talunud ta seda istutamist hästi. Kõik teised kuukingad said ka samal ajal istutatud, nendel on potid juuri juba täis. 

Ühesõnaga, mis ma siis edasi tegin oli see, et läksin ja otsisin kapist ühekordse õlletopsi ja valasin selle kergkruusa täis, kõige peale vett. Puhastasin seda könti taime all nii palju kui sai ja pistsin kõige otsa ta enda. 

Mul pole halli aimugi, mis temast saab, kas üldse saab. Või millal võiks üldse mingit edasiminekut oodata olla. Ju näeme. Paljud ilmselt oleks ta ära visanud, aga kuidas sa ikka elus asja ära viskad ja vähemalt ma ei saa pärast öelda, et ma proovinud. Kui ka midagi välja ei tule, siis ma ei andnud niisama kergelt alla. 

Mõned pildid siis mis enne topsi minekut tehtud said. Aktiivseid juureotsi oli, sellest ka põhjus, miks ma temaga veel proovida mõtlesin. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar